ایجاد یک برند شخصی می تواند یک کار افسانه آور و دلهره آور باشد. و یکی از ساده ترین راه های گم شدن در این روند این است که نمی دانید از کجا شروع کنید. حتی اوپرا وینفری قبل از تعیین صدای او در یکی از تأثیرگذارترین مارک های شخصی جهان ، با گذر از چندین تکرار سبک در یک نمایش محلی کوچک شروع کرد.

در هر دو تغییر فرهنگی که به من نگاه می کند و در حال تحول در بازار کار است ، ایستادگی در هنگام درخواست کار یا راه اندازی شرکت خودتان مفید و ضروری است. یک مارک شخصی برای (تقریبا) همه است. بنابراین در اینجا 10 قانون طلایی برای ایجاد یک مارک شخصی جذاب ، بی نظیر و دعوت کننده ارائه شده است.

1. تمرکز داشته باشید.

"بسیاری از مردم وقتی صحبت از مطبوعات و پوشش می شود ، مبهم هستند و سعی می کنند" همه چیز برای همه باشند ". کوپر هریس ، بنیانگذار و مدیرعامل Klickly می گوید: پیام اصلی شما چیست و به آن بچسبید. مارک شخصی وی در حال تغییر و تحول چشمگیر است - از بازیگر شاغل تا کارآفرین محترم فناوری و او این تغییر را تنها با تمرکز روی یک پیام در هر زمان انجام داده است. تمرکز نگه داشتن پیام خود برای جمعیتی هدف خود باعث می شود که ایجاد محتوا در نام تجاری شخصی شما بسیار ساده تر شود و دیگران بتوانند شما را تعریف کنند.

در حقیقت ، آدام Smiley Poswolsky ، متخصص هزاره کار محل کار و نویسنده سخنران The Breakthrough ، هنگامی که به بلندگوها توصیه می کند ، یک قدم جلوتر برداشت: "یک طاقچه را حک کنید ، و سپس طاقچه را در داخل طاقچه خود حک کنید. بهترین مارک های شخصی بسیار خاص هستند. " و خوان فلیپ کامپوس ، مدیر فناوری و شریک زندگی در Manos Accelerator ، یک قدم جلوتر می رود تا بر جوامعی که با مشتریان بزرگ خود هدف قرار می دهد تمرکز کند. "پیام و محتوای خود را متناسب با یک موضوع طاقچه نگه دارید تا در یک انجمن هدفدار به یاد ماندنی شوید." برند شما باریک تر و متمرکز تر است ، یادآوری اینکه چه کسی هستید ، آسانتر می شود. و هنگامی که زمان استخدام بلندگو یا کارمند جدید فرا رسیده است ، نام تجاری تنگ شما همان چیزی است که آنها به یاد می آورند.

امروز در: مشاغل

2. اصیل باشید.

یک راه آسان برای داشتن یک مارک شخصی اصلی وجود دارد - و آن این است که واقعی و معتبر باشد. مونیکا لین ، تأثیرگذار هزاره و رئیس بازاریابی در تقاضای مردمی ، می گوید: "مردم می توانند درست از طریق یک عمل ناپسند ببینند." هرچه یک برند حق چاپ بیشتر بدیهی باشد ، مخاطب بیشتر مرتکب آن می شود. برند شخصی مونیکا پس از شروع تعامل با مخاطبان خود ، در توییتر رشد چشمگیری را تجربه کرد.

تبلیغ شده است

ویلیام هریس ، متخصص تبلیغات فیس بوک در Elumynt توضیح داد: "اصیل باشید. مدیریت روزانه برند شخصی شما بسیار ساده تر خواهد شد." نام تجاری شخصی شما باید یک فیلتر روزانه آسان باشد که شما محتوا ایجاد می کنید و با مخاطبان خود به آن دسترسی پیدا خواهید کرد. و سرانجام ، جاستین وو ، بنیانگذار CoinState می گوید: "قبل از شروع یک برند شخصی ، استاد صنایع دستی ، مهارت و صنعت خود باشید. سپس محتوای شما به تقویت شخصیت شما کمک می کند. " او هنگام ساخت برند شخصی خود ، شهرت داشتن یک متخصص در زمینه کاری خود را بدست آورد و همزمان در رسانه های اجتماعی که از این شهرت برخوردار است ، تقویت کرد. اگر در یک زمینه کاملاً مهارت دارید ، شهرت شما به شما کمک می کند تا مارک مورد نظر خود را بسازید.

3. داستانی بگویید.

اگر مارک شخصی شما داستانی را نمی گوید ، نیمی از مخاطبان بالقوه خود را از دست داده اید. آلن گانت ، مدیر ارشد استراتژی Sky Sky و نویسنده کتاب The Creative Curve به بهترین وجه توضیح می دهد: "مؤثرترین استراتژی برندسازی شخصی این روزها ساختن روایتی واقعی است - تک مونولوگ های کاراکتر منفرد در Tinseltown خسته کننده هستند ، و حتی برای نام تجاری شخصی شما کسل کننده تر است. " هیچ کس نمی خواهد بشنود که در مورد نام تجاری خود فریاد می زند در رسانه های اجتماعی از درجه اعتبار ساقط است ، بنابراین داستانی را در مورد برند خود ایجاد کنید که مخاطبان شما بتوانند با آن درگیر شوند. آلن مرتباً با حضور در فرودگاه های جهان با مخاطبان خود دیدار و گفتگو می کند و مارک شخصی گرم و دوستانه خود را نیز توسعه می دهد.
یکی از بهترین راه ها برای گفتن آن داستان از طریق محتوای نوشتاری یا فیلم است. برای Pelpina Trip ، استراتژیست ویدیوی اجتماعی ، قطعاً چنین است. کانال ویدیویی خودش در LinkedIn بالاترین سطح درگیری را در این سکو مشاهده می کند. "شخصی ترین راه برای برقراری ارتباط آنلاین با فیلم است. به سادگی از تلفن هوشمند خود برای پیام ویدیویی به مشتریان خود ، برقراری ارتباط شخصی با مشتری های آینده و ارتباط با همکاران استفاده کنید. پس از همه ، شما همیشه تلفن هوشمند خود را روی خود دارید! "

4- سازگار باشید.

سازگاری بسیار شبیه به داشتن یک تمرکز باریک است - اگر به طور مداوم محتوا و صدای برند را در اطراف آن ایجاد کنید ، شناختن یک موضوع بسیار ساده تر است. فیونا یونگ ، مدیر و مربی رهبری هزاره (ICF ACC) توضیح می دهد: "اطمینان حاصل کنید که وعده تجاری شخصی شما به صورت آنلاین و آفلاین سازگار باشد." او به طور مرتب با هزاره در زمینه شرکتی کار می کند تا به آنها در تعیین اهداف کار محافظه کارانه تر کمک کند. شما باید در ارتباطات ، جاذبه ها و ظاهر خود قوام خود را نشان دهید. دست کم نگیرید که عدم تناقضات کوچک چگونه می تواند از اثربخشی برند شخصی منع شود. "

در مقابل ، CyreneQ ، یک داستان نویس برتر در اسنپ چت ، جنبه خلاقانه ای را ارائه می دهد ، "چیزی سازگار از نظر بصری یا خردمندانه. چیزی منحصر به فرد که مردم می توانند با مارک شما در ارتباط باشند و بدانند که شما هستید. به عنوان مثال ، یک ماسک پیاده روی یا داشتن یک فریب تبلیغاتی که بعد از هر فیلم می گویید - چیزی که مردم می توانند عاشق آن شوند. " طلای سایدک او ، Ele ، میلیون ها بازدید از هر اسنپ را برای کار با برند کسب کرده است و به مارک شخصی سرگرم کننده اش اجازه می دهد تا مارک های جعبه بزرگی مانند والمارت و دی سی را نشان دهد. بنابراین چه شما یک مارک سرگرم کننده و وحشی جالب و فوق العاده در خارج از کشور ایجاد می کنید و چه شخصی که کمی بیشتر در سمت محافظه کار و شرکت است ، سازگاری مهم است.

5- برای شکست آماده باشید.

شکست سخت است ، و همه ما به طور کلی می خواهیم از آن جلوگیری کنیم - این طبیعت انسانی است. با این حال ، برای داشتن یک مارک شخصی که بالاتر از بقیه باشد ، باید یک شکست را داشته باشید. والت دیسنی اغلب وقتی از اولین تلاشهای ناکام خود برای ایجاد یک برند انیمیشن یادآوری کرد ، از این موضوع صحبت کرد. "من فکر می کنم مهم نیست که در هنگام جوانی شکست سخت خوبی داشته باشید. من از آن چیزهای زیادی آموختم. زیرا باعث می شود شما از آنچه می تواند برای شما رخ دهد آگاه باشید. و آنچه می تواند اتفاق بیفتد هرگز به اندازه تلاش نکردن وحشتناک است.

هنگامی که تیموتی هوانگ ، مدیر عامل Stories By Tim ، Inc. مشتریان تأثیرگذار خود را توسعه می دهد ، دوست دارد به آنها بگوید: "شما هرگز به بهترین مارک تجاری دست نخواهید یافت تا وقتی که چند بار شکست بخورید در حالی که از منطقه راحتی خود عبور می کنید." بهترین مارک ها همیشه از آزمایش و خطای مکرر ، اشتباهات و شکستها ناشی می شوند و نه از کمال فوری.

6. تأثیر مثبت ایجاد کنید.

بعد از اینکه برند شخصی خود را در طی یک دوره زمانی توسعه دادید ، به طور کلی دو روش برای ادامه ساختن نام تجاری شما وجود دارد - هاپ روی دیگران و سوزاندن پلها یا ایجاد یک جامعه در اطراف برند خود. Jacob Shwirtz ، رئیس مشارکتهای اجتماعی WeWork ، که با بسیاری از افراد برتر تأثیرگذار در جهان از جمله شخصیت آرایش ، میشل فن کار کرده است ، این خرد را به ما می دهد.

نگرش مثبت و کمک به دیگران فقط در طولانی مدت از رشد سلامت برند شما کمک خواهد کرد.

7. یک نمونه موفق را دنبال کنید.

جیسون وونگ ، مدیر عامل Wonghaus Ventures توضیح می دهد: "افراد علاقمند به برندسازی شخصی باید خود را مانند افراد مشهور و افراد با نفوذی که هر روز به دنبالشان هستند بازاریابی کنند." نام تجاری شخصی وی چندین بار ویروس شده است ، در مورد اشخاصی چون بستنی در ژاپن ، اسباب بازی های استخر با تورم و میمون ها ، عنوان "پادشاه Meme" را به دست آورد. موفقیت وی غالباً با مطالعه روندها و افراد محبوب در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی و سپس اجرای آنها با پیچ و تاب است. اگر به همه سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی توجه کنید و به سادگی روی یکی از آنها تمرکز نکنید ، می توانید تجزیه و تحلیلهای اجتماعی خلاقانه و ایجاد روند بزرگ بعدی را نیز درک کنید.

8. مارک خود را زنده کنید.

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، یکی از راه هایی که می توانید ساختن یک برند شخصی بر روی خودتان دشوار کنید ، جداسازی برند شما از زندگی شخصی شما است. اگرچه مطمئناً قابل انجام است ، هنگام ایجاد یک مارک شخصی ساده تر است که شیوه زندگی واقعی و مارک تجاری شما یکسان باشد.

Tim Salau ، سازنده جامعه و بنیانگذار Mentors & Mentees ، که با دانشجویان کالج همکاری می کند تا به آنها در ساخت مارک هایی کمک کند که آنها را استخدام کنند ، به این ایده نیز اعتقاد دارد. "مارک شخصی شما باید هرجایی که می خواهید از شما پیروی کند. این باید جلوه ای معتبر از شما باشد و آنچه را که اعتقاد دارید تقویت کنید. " با این حساب ، نام تجاری شخصی شما نه تنها بازتابی از یکسری کارکردهای شغلی مانند بازاریابی ، امور مالی یا خلاقیت است ، بلکه ایده آلهایی همچون استرداد ، رهبری متفکر یا مشاوره است.

9- بگذارید دیگران داستان شما را بیان کنند.

بهترین روابط عمومی به صورت کلامی است. ایجاد یک برند شخصی در حوزه عمومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هارون اورندورف ، سردبیر فروشگاه Shopify پلاس ، داستان شخصی خود را از طریق فیلم های پر جنب و جوش و گاه به گاه یکی از افراد دوست داشتنی و باربی یا دو نفر از او پخش می کند و مخاطبانش را به یاد می آورد. آنها می توانند لباس های روشن و دوستان حیوانات را به خاطر بیاورند و آن بخش های داستان را به تفسیر مارک وی گره بزنند. همانطور که او با فصاحت بیان می کند: "برندسازی شخصی داستانی است که افراد وقتی در اتاق نیستید در مورد شما می گویند." جسی مالتین ، مجری Maltin On Movies با پدرش ، لئونارد مالتین ، منتقد مشهور فیلم همکاری می کند و وی را در چند دهه گذشته در زمینه ساخت حرفه خود تماشا کرده است. "تنها آنچه در زندگی خود دارید نام شما و شهرتی است که می دهید."

10. میراث را ترک کنید.

هنگامی که نام تجاری شخصی خود را با شهرت و جامعه ای در پشت آن ساخته اید ، قدم بعدی این است که به میراثی که پشت سر می گذارید ، فکر کنید. کلمات کلیدی و عملکردی که می خواهید برای آنها شناخته شوید چیست؟ بلیک جیمیسون ، هنرمند Blake Jamieson LLC ، که نقاشی های پرتره هنرهای قهرمانان معروف فناوری و ورزشی را نقاشی می کند ، به ما یادآوری می کند: "ساخت یک مارک شخصی بسیار بزرگتر از ایجاد یک تجارت است. تنها راهبرد خروج میراث است. "


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها